lørdag 13. desember 2008

Fleire hansker

Noko godt bilde blei det ikkje, men nye hansker, og eit panneband er det blitt. Passeleg greit strikketøy når ein sit rundt på flyplassar og ventar.. Garnet er italiensk og heiter Barbie. Det er første gangen eg bruker dette, og er veldig fornøgd med kvaliteten. 100% ull, som skal handvaskes..

No er eg på jobb langt til havs, men prøver å følge med på blogging. Det er ikkje alltid eg har overskudd til å være innom og legge att kommentarer, ei lita kveldsstund går fort.

Nå i dag har vi full storm med orkan i perioder. Bølger store som hus, ja det er sant. Farlig er det ikkje, derimot veldig fasinerande å sjå på sjøen som kjem innover og slår opp etter beina på plattforma. Er litt bekymra for Nissen og Rudolf. Er ikkje nett sledeføre ute, her no....

Ha ein fin lørdagskveld alle der ute...

4 kommentarer:

chocolatehead sa...

..er det bare meg som tenker 100% syntetisk når jeg hører navnet Barbie..? hihi, fine farger på det, passer jo fint med stripete garn til små prosjekter.

Storm er litt koselig ja, når man kan sitte inne i varmen. Men kan tenke meg den kjennes godt utpå havet!

Ha en fortsatt fin helg :)

Anne-Berit sa...

Uff,syns det høres skummelt ut jeg,men du har nok opplevd sånt vær før og vet åssen det er.Vår svigersønn jobba på plattform i mange år,lite familievennlig,men det blir jo en livsstil.Han er på land nå,heldigvis,kjekt for både ongene og vår datter.
Så fine hansker og pannebånd du har strikket,du ligger ikke på latsiden akkurat.Du får ha det riktig bra der ute,og ha en fin tredje adventssøndag.Klem fra meg!

STRIKKEMOR(O) sa...

Så fine ting du har strikka, og eit nydeleg sjal du fekk i gave!! Eg har nettopp lese Elias-juleheftet, og såg der at Julenissen og Rudolf fann fram til Lunvik, så det er vel håp for at han finn fram til plattforma og. Berre sjå etter eit rødt lys!!

Anonym sa...

Så mykje ut av dei to små nøsta? wow.. Det vart kjempeflott!!

Har du åpna førjulspakken enno?