lørdag 28. februar 2009

Vinterferien er over...

Og det er Branngenser-prosjektet også. No er det berre montering og brodering av mønsteret som står att, og det lyt vente litt. No står ein ny arbeidsperiode for døra...

Eit par nye sokkar såg dagens lys i vinterferien, eller nesten då.... for så langt var eg kom då mors datter etterlyste huer. Vi skulle ut på tur, i fjæra.. Tur blei det, med gode hetter..... vi kom heim att med øyra i behald og to flaskepostar...

Den kvelden blei det strikka ei hue og panneband. Sokkegarn og babygarn til riller...
Er ein på hyttetur, så må ein bruke det ein har. Enten ein skal strikke eller koke middag..

Ha ei fin helg, alle saman.

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Kjempefine og praktiske plagg! har ikke strikket pannebånd på mange år, så her ga du meg en ide. Og så er det så godt dersom en kan ta i bruk restegarn, som jeg har mengder av;) Ha en riktig god kveld!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så fin bloggen din har blitt! Riktig artig logo!!!

Kalde ører er ikke bra, godt å ha litt for hånd da. Jeg er imponert over at Brann-genseren er så langt kommet, gitt.

God tur ut!

Sologbolig sa...

Ja, ka sku ein ha gjort uten strikkepinnar og garn. For tida holde eg forresten på og hekle bestemorsruter. Det er gøy. Her begynner vi vinterfereien no. Ha ei god helg.