onsdag 23. september 2009

Storbyens inntrykk.

Roma er fylt med allverdens byggverk og skulpturer. Store og imponerande, dei aller fleste kjente frå utallige brosjyrer.
Spansketrappa var uvanlig folketom denne dagen. Vakrast var den nok om natta, med lys frå alle kanter. Og farlig glatt når det striregnar, og man er kledd i glatte selskapssko.

Av alle dei skulpturar eg fekk sjå, var det kansje denne som festa seg best i minnet. Han virka så åleine og hjelpeslaus der han låg, hadde nesten lyst å ta han opp og trøste litt...

At Roma er ein stor by har eg alltid vist, men at det var så trange gater kom som ein overraskelse. I forhold til andre storbyar eg har besøkt, virka dette trangt og uframkommelig.
Årsaka er nok at byen er virkelig gammal, hest og kjerre er ikkje nett det samme som store turistbussar.
Og at Roma hadde like mange regndagar som Bergen var også ein overraskelse. Og regn fikk vi, i store mengder. Men også fin sol og temp. på 22-26 grader.
Byen er virkelig verdt eit besøk, og ønske om å komme tilbake er sterkt.

3 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så artig å få storbyen inn i stua her for en bitteliten stund. Koselig at dere hadde en fin tur. Det kan man leve en stund på, i høstmørket.

Tovepia sa...

Ja, har vært der i regnvær selv;) Det som forbauset meg ved byen, var at alt det gamle fikk stå overalt; her ville det vært en parkeringspalss istedet;)
Tenker dere hadde en fin tur.'Ha ei god ukeslutt og klem;)

Sologbolig sa...

Du hugsa vel å kasta ein mynt i Trevifontena, det betyr at du kommer tilbake til byen ! Ja, Roma er ein utruleg by, her treng ein vekevis for å sjå all den fantastiske historien. No er det ei stund sidan eg har vert i Roma, men at eg skal dit igjen det er sikkert ! Ha ein fin dag.