torsdag 1. juli 2010

Sommargensar

Som snart bør bli ferdig. Med 10t. reise nordover (pga streik), og koselig hurtigrute tur sørover, minkar det litt etter litt.

No kan det være at sommarvarmen er rett rundt hjørnet. I alle fall er temperaturen noko høgre i dag, enn då eg reiste på jobb for 14 dagar sidan. Så i dag blir det terasse-liv med strikking, medan eg ventar på neste utflukt.
Tirsdag 6.7. blir det strikketur på Mjøsa. Men først helga i Fredrikstad for å helse på det nye barnebarnet.
Starten på ei Fana-kofte blei det også tid til på jobb. Dette er eit bestillingsarbeid som ikkje behøver bli ferdig før til jul. Armane var ferdige, trudde eg... den som studerer bilde nøye vil sjå at her manglar noko. Så då er det berre å rekke opp att, asj....

4 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

For ei reise du har hatt. Håper den østover går litt greiere. Sendte e-post, men det har du vel sett. I dag er det flott vær, håper det holder. GLEDER MEG!

Fruen sa...

Heisann!
Jeg kan ikke se at det mangler noe jeg! Bortsett fra 3-3 borden nederst, men det var vanskelig å se av bildene! Jeg ville nå ikke rekt opp igjen hvis det var noe anna..

Stubbetufsa sa...

Og du reiser! Håper det gikk bra!
Du har helt rett, hodet mitt fungerer bare sånn passe for tida, Det at jeg skrev at gryteklutene var fra deg og ikke Grethe, er nok for at jeg forbinder deg med alt som skjedde på den hurtigruteturen! Men jeg husker det jo når du sier det! Grethe satt og heklet for hårde livet og kom og overrakte dem til meg! De er så fine!
Klem!
PS: Jeg håpen tåa di ikke har voldt deg mye trøbbel...

Hobbygåsa sa...

God sommer til deg også! Kos dere på Mjøsa, synd at jeg ikke kan være med.