søndag 26. september 2010

Sunday,s morning.....

Jobb-perioden er over, det er også 4 møtedager i Kristiansund. Hotellovernatting er kjedelig, men med strikketøy innen rekkevidde går det greit. Dette er ei ny tova-veske modell. Har sett den ferdig og syntes den var morsom.

På jobb er det no 4 stk. som strikkar Fanakofte/gensar. I ulike garn, og ulike størrelsar. Denne er i str. 2-4 år, og strikka i Sisu. Slik blei den overlevert på mitt kontor. Snille deg, orkar du gjere den ferdig. Og det orkar eg nok.... Blir nok til Rigg-basaren denne og..

5 kommentarer:

Tovepia sa...

Fanakofta er flott!!
Gleder meg til å se tova-veska di, så spennende ut.
Nyt resten av dagen og klem fra meg;)

Sologbolig sa...

Du har alltid så mye fint på strikkepinnane du ! Fanakofter er flotte plagg, har strikka noen slike ja , først til egne barn og nå til barnebarn. Ha ein fortsatt fin søndag.

Stubbetufsa sa...

Tre ganger har jeg fått ERROR når jeg skulle poste kommentaren. Men jeg er sta! Og jeg gleder meg til veska di er ferdig og tøvd! Ja!
Ha det bra!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Spennende med den veska altså. Må få se den ferdig.

Her har det vært strålende høstvær i dag. Tar gjerne mot flere slike dager.

Elins Strikkeri sa...

Fanakofter er alltid fint, må jo vere ein super gevinst!!Spent på å få sjå veska di ferdig:))